20 Ağu 2016

SALONUMU YENİLİYORUM VOL2


Salonumun dekorasyonundaki eksikleri sık taşındığımız için sürekli erteliyor geçici çözümler üretiyordum.İçime sinmeyen ürünler kullanmaktan da sıkılmıştım. İçimdeki bu dekorasyon manyaklığı  sonucunda farklı alternatifleri düşünmeye başladım. Sonunda stencil şablonlarla çok farklı desenlerin yapılabileceğini keşfettim. hem maliyet düşecek hem de etkili  bir değişim olacaktı.İşe öncelikle tabiki renkleri belirlemeyle başladım. Eskiden toz pembe kullandığım aksesuarlarımı biraz daha canlandırmak ve daha çarpıcı bir görüntü oluşturmak istiyordum. İlk düşüncem mercan rengi olsa da son kararım pembeden yana oldu.


Salonumun hiç dokunmadığım(kırlentlerim ve aksesuarlarım yok) sade hali;


Buda ufak tefek değişikliklerle renklendirerek yenilediğim yeni salonum;


 İzmire yeni taşındığım için çevreyi çok bilmediğimden ve hemen antrenmanlara başladığımdan dolayı alışverişlerimde çok araştırma fırsatım olmadı. Bu yüzden genel olarak aksesuarlarımı Boynerden aldım.  




  Duvarımda stencil şablonlar ile boyamayı bayadır hayal ediyor fakat cesaret edemiyordum. Açıkçası istediğim deseni bulamıyordum.En sonunda stencilsepeti.com dan Aydın bey benim imdadıma yetişti ve ona yolladığım deseni bulup sitelerine ekledi ve bende hemencik satın aldım.Ayrıca gönderdiği hediyeler içinde buradan teşekkürler. Boyamı Marshall marka fuşya iç cephe boyası olarak seçtim. İyiki de bu rengi seçmişim çok sevdim. Stencil şablonu duvara kağıt bant ile yapıştırdım. Boyaya su katmadım ve rulo fırça kullandım. Çok memnun kaldığım bir görüntüye ulaştım.Siz ne düşünüyorsunuz?


 Stencil şablon kullanımı benim için çok iyi bir deneyim oldu. Tekrar yaparmıyım EVET:) Çünkü bizim evin tüm duvarları neredeyse beyaz :( Başka tekniklerle ve başka fikirlerle çok yakında yeniden görüşmüş olacağımızdan hiç şüphem yok. Geçenlerde annemlerin antre duvarlarında da bantlar ile baklava deseni vermiştik. Merak edenler için dekorasyon kategorisinde ve burada mevcut. Sorularınızı ve ya olumlu olumsuz tüm eleştirilerinizi samimiyetimle cevaplarım..



Ayrıca alttaki fotoğrafta gördüğünüz ufak bir desen bozukluğu öncesinde farklı bir desen denemesi yaptığım için oldu, çok kısa sürede gerekli rötüşleri yapacağım. Ben söylememiş olsam farketmezdiniz dimi:) Olsun benim en sevdiğim şey samimiyet ne de olsa yabancı yok dimi :)
Kocaman Sevgilerrr






2 yorum:

İçten gelen küçük bir yorum eklerseniz sevinirim:)